Chcete více informací? Zaregistrujte se nebo se přihlaste.
BRNO 26. 1. ÚČINNÉ LÁTKY V KOSMETICE, ANEB NE VŠE, CO DOBŘE ZNÍ, MUSÍ BÝT ÚČINNÉ
Kosmetičky, ale i lékárníci jsou denně atakováni zástupci kosmetických značek. K tomu přistupuje reklama v médiích i osobní doporučení. Látky jako kaviár, zlato, stříbrno, hadí sérum nebo drahokamy jsou dnes častou složkou kosmetických přípravků. Problém nastává, když „zázračná“ látky neplní očekávání. Seminář se zaměří na rozbor skutečných vlastností těchto látek a řady dalších, které mohou v zákaznici vytvářet dojem výjimečnosti. Účastnice semináře se dozví, na co má ze zákona nárok pro doložení tvrzení o kosmetických přípravcích, a po absolvování semináře by měla být schopna rozlišit reálné účinky některých kosmetických látek, aby předešla případnému zklamání jejích zákazníků. Prostor bude rovněž pro diskuzi a osobní dotazy na konkrétní složky kosmetiky.
Detaily