Chcete více informací? Zaregistrujte se nebo se přihlaste.

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci poškozené zásilky

  1. OBAL ZÁSILKY JE VIDITELNĚ POŠKOZEN
    Zásilku v takovém případě nepřebírejte a o nepřevzetí zásilky nás bez prodlení informujte. Obratem vám bude zaslána nová zásilka.
     
  2. OBAL ZÁSILKY NENÍ VIDITELNĚ POŠKOZEN, ALE V ZÁSILCE JE POŠKOZENÉ ZBOŽÍ
    1. Rozbalenou zásilku a poškozené zboží IHNED po obdržení nafoťte.
    2. Fotografie a stručný popis odešlete na e-mail plus@syncare.cz . Do hlavičky e-mailu napište: reklamace poškozené zásilky.

    3. V nejkratší možné době vám zašleme vyjádření, zda musíte uplatnit reklamaci u přepravce, a to NEJPOZDĚJI DRUHÝ DEN PO OBDRŽENÍ ZÁSILKY, nebo vyřešíme reklamaci bez účasti přepravce.